ah, i sentiu-vos ben lliures en participar



dimecres, 14 de gener del 2009

A la vida


Vida, tan defectuosa i apreciable

com ets, vida, tan podrida i bonica.
Tantes postes de sol junts, vida.

I cardar insensible
i tu amb la regla.
Vida.

La teva passió
és la meva sang
m'agrades
sempre tan irracional
sobrevisquent
als intents d'engarjolar-te
dels furtius caçadors
que tot ho creuen saber.

Per això t'estimo vida
perquè no pots dissimular
la teva essència natural
animal, irracional.

Vida sensual
que amb el teu mar d'estiu
d'esponja
em neteges de tanta humanitat
pedres i trau al cap.

Oh vida
m'agrades tal i com ets
puta com tu sola

Bonica com res més.
Deixa'm assaborir-te una vegada més.
Que el foli se m'acaba
i jo, a cada mot que t'escupo
t'estimo més.

1 comentari:

Aloma. ha dit...

vida, inescesaria però nescesaria a tothora.